מדריך להורדה – ללא עלות
איזה סוג קמפיין הכי מתאים לעסק שלך?
אז אחרי 8 שנים שעבדתי עם כמה מהלקוחות הגדולים במשק הישראלי.
עבדתי עם מגוון רחב ש פלטפורמות, סוגי קמפיינים ומטרות.
לפני שאתם מתחילים לפרסם, לקדם ולהעלות קמפיינים, חשוב להבין מה המטרה של הפרסום. להגדיר יעדים ולהבין מה הכי מדויק לעסק שלכם – כדי להשיג את המטרות.
במיוחד לשם כך יצרנו את המדריך שמפרט את מגוון הסוגים של הקמפיינים של פייסבוק (מטא – כולל גם אינסטגרם) כדי שתוכלו למצוא מה הכי מדויק לכם!
אז למה אתם מחכים? הורידו עכשיו ללא עלות
תכירו את מגוון הקמפיינים של פייסבוק
תבינו שלפני שמעלים קמפיין –
חשוב להבין מה אנחנו רוצים להשיג ממנו –
לידים, רכישות, טלפונים, העלאת מודעות למותג וכדומה.
תלמדו איזה סוג קמפיין מתאים לכל סוג עסק
תכירו את העסק שלכם יותר טוב
אני מעיין אריה נוימן, אשתו של אריאל ואמא של מיקה וגלי.
את Noiman Marketing הקמתי אחרי שעבדתי במשך 8 שנים הן בסוכנות דיגיטל והן בצד הלקוח
וניהלתי תקציבים גדולים של לקוחות מוכרים הן במשק הישראלי והבינלאומי.
מהניסיון שצברתי גיבשתי את החזון – לשנות את מפת העסקים בישראל.
המטרה שלנו ב- Noiman Marketing היא להחזיר לבעלי העסקים את האמונה והתשוקה
לעסק משלהם, ולתת להם את כל הכלים והידע על מנת לשווק את העסק בצורה הטובה ביותר.
ב-Noiman Marketing אנחנו מחברים באופן אידיאלי בין הפן העסקי לפן השיווקי
כדי להניב לכל לקוח את התוצאות הטובות ביותר עבורו ועבור המטרות שלו.
ההתמחויות שלנו רבות וכוללות בין היתר בניית תוכניות שיווק
אסטרטגיות, קידום ממומן ואורגני במגוון פלטפורמות, ניתוח אנליטי, ועוד.
כדי לשווק בדיגיטל ולראות תוצאות, לא מספיק לעבוד לפי הספר,
צריך לייצר תוכנית אסטרטגית ולממשק את השיווק למטרות העסקיות
וזו בדיוק הייחודיות שלנו.
תכנון מדויק של הדרך לאור היעדים, הוא זה שמשיג את המטרות.
חלק מהאסטרטגיה שלנו היא תמיד לחפש את השדרוג הבא, הטרנד המתאים,
הדרך הטובה ביותר אל קהל היעד של העסק.
כל החידושים שהציפו את השוק ובכללם ה-AI,
הפכו את הסדר הקיים לכזה שרק המסתגלים יצליחו להפיק ממנו תועלת.
לנו יש את הדרך לפצח מה תהיה האסטרטגיה הנכונה עבורכם.